Superdag!

Har haft en riktig superdag! Började den med frulle i vanlig ordning följt av lek och lite sofforna och sen en löprunda. Sen vid halv tolv var vi bjudna hem till Julia och Leon på lunch eftersom det är Julias sista vecka som mammaledig. Åh vad vi kommer sakna dem sen! Men vi hade iaf en supermysig dag med supergod lunch och fruktsallad och te efteråt. Sen drog vi på oss kläderna och drog ut och promenerade en bra runda innan vi gick till lekparken och gungade länge i det fina vädret. Kände mig så glad när jag gick hem sen, det har varit en sån där dag när man samlar energi ❤️️


Alltså de här två! Hur fina får man va?!









Ikväll har vi käkat köttfärssås och bulgur till mig, pasta till de andra. Sen la jag Maja och det gick jättesmidigt för en gångs skull (på senaste har hon ställt sig upp i sängen och härjat söm bara den!). Sen när jag kom ut från Majas rum stod Tommy redo för en löprunda! Heja bästa Tommy!! Han taggar för blodomloppet tror jag bestämt.

Tänker att jag borde pyssla för jag tänkte göra ett påskkort till mormor. Men kan hända att jag blir kvar här i soffan med för det var så skönt. Det är ju en helt ny nivå av 'full rulle' här hemma sen Maja börja krypa och resa sig mot allt osv. Kul men det tar såklart lite mer energi från mamman! Ska nog ta och planera morgondagens träning så har jag det gjort

God natt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback