Stackars

Gick upp halv fem imorse och drog igång med frukost för Maja och sen styrde vi mot Uppsala med ett kort stopp hos Tommys mormor på vägen. Tommy har varit ruskigt dålig i magen hela helgen och jag tycker väldigt synd om honom. Varit uppe på toaletten många gånger per natt. Vi kom till Uppsala i god tid för att han skulle kunna jobba men han orkade helt enkelt inte komma iväg. (Jag försöker få iväg honom til närakuten för att kolla upp magen. Tror risk finns att han drog på sig ngn bakterie i Thailand som hänger kvar) Nu har han däckat inne i sängen och jag tänkte ta med mig Maja ut i det fina vädret och gunga lite innan det är dags för lunch. Försöker att inte tänka på att vi både gick upp sjukt tidigt imorse i onödan och att vi förlorar pengar. Om det är nåt jag är evigt trött på så är det att vända på varenda slant, fy fan för det alltså. Att inte ens kunna slappna av när man är sjuk för att man vet att man tappar pengar. Småbarnstiden Sliter hårt på relationen säger dem, att inte ha några pengar sliter desto mer säger jag.

Hoppas ni har en fin ledig måndag!
Over and out!




Bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Stackars Tommy! Hoppas han snart är på benen och att en visit på VC kan ge svar. Kram!

Svar: Tack så mycket fina du! Får tyvärr inte iväg hon nom till VC och nu har han åkt till jobbet. Håller tummarna för att han fixar dagen på jobbet :) kram!
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback