Sjukstuga. Igen.

Jahapp så var Tommy magsjuk igen. Skjut mig bara. Det här är såååå tröttsamt. Fattar ju att det är mycket värre för honom men den ekonomiska stress det framkallar med två sjukomgångar på en månad är inte att leka med. Bläääääää. Turligt nog börjar snart jag jobba och om inget särskilt inträffar så brukar jag ju vara väldigt bra på att hålla mig frisk så vi får hoppas på det. Helgen i Motala har iaf varit supermysig!
Tommy och Maja sover, jag har varit och tränat och nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner bredvid sjuklingen.

Natti










Fina❤️️

Kommentarer
Postat av: Sara

Magsjuk igen!? Fy så jobbigt!!! Säkert att det inte är nåt annat strul med magen? Eftersom ni andra klarar er varje gång. Så tungt för honom iaf, magsjuka är verkligen otroligt jobbigt. Tufft för dig med förstås. Krya på där hemma! ❤️

Svar: Nej alltså jag tror ju inte det är magsjuka, jag tror det är ngn bakterie han drog på sig när han blev så jäkla matförgiftad i Thailand. Men Tommy är ju en vuxen människa och om han inte vill kolla upp det så finns det inte mkt att göra (han ringde VC förra omgången men de hade sagt att man skulle höra av sig efter 2 veckor?! Och han hade inte nämnt Thailand och att han haft det flera gånger heller så de tyckte väl inte det var så stor grej. Hur ska man gå med diarré i 2 veckor och ingen aptit och ingen mat i kroppen liksom?) . Han har ju inte varit helt bra i magen sen påsk :/ Kan tänka mig att det är jobbigt :/ Tack så mycket!
La-La Land

2015-04-19 @ 22:03:34
Postat av: Helén

Vilken fin mustasch tröja Maja har, vad är det för märke? Hoppas Tommy kryar på sig, inte roligt med varken magsjuka eller den ekonomiska biten förstås!! Kram

Svar: Tack :) Köpte den på rea på Lindex medan jag var gravid så den finns tyvärr säkert inte kvar nu :/ Tack snälla du! Idag vaknade han och mådde helt bra. Troligtvis blev han matförgiftad av lördagens pizza. Kramar
La-La Land

2015-04-20 @ 06:53:58
Postat av: Sara

Ja, suck! Har han nåt skit i magen fr början så drar han säkert lättare på sig små matförgiftningar och virus än ni andra. Bra att se att han är piggare idag. Kram!

Svar: Ja säkert 😔 Jag har ju aldrig varit magsjuk så jag känner ingen stress över just det men det är ju synd om Tommy :/ Ja jätteskönt, idag vaknade han jättepigg efter att ha sovit 90 % av gårdagen hehe kram
La-La Land

2015-04-20 @ 07:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback