Hej

Tommy har jobbhelg och jag och Majsan har sysselsatt oss på egen hand. Igår hängde vi med Jenny hela eftermiddagen vilket var himla kul och idag har vi träffat Julia och gungat och promenerat.

 Är inne i en ångestperiod. Glider ju in i dem emellanåt. Det är perioder när allt känns lite tyngre, allt från saknaden efter mamma till en bråkig liten tjej eller bara småsaker som jag aldrig bryr mig om i vanliga fall. Det är som att ångesten tar över hela kroppen och huvudet och att jag inte riktigt kan tänka klart och rationellt. Det är lite jobbigare att ta mig ut och träffa folk och jag får anstränga mig för att inte starta bråk med min kille vid varenda tillfälle som ges (eller inte ges för den delen). Jag är helt enkelt inte mitt bästa jag de här perioderna och har lite för mycket som pågår uppe i huvudet. Vet dock att det alltid går över tids nig så det är bara att härda ut, för både mig och mina närmsta 😏

Bra helg på det stora hela i vilket fall. Förresten har vi skaffat en urskön soffa till balkongen med. Kommer nog bli mycket härligt häng där i sommar!




Gud vad jag älskar den här lilla tjejen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kram ❤️❤️❤️

Svar: 😘
La-La Land

2015-04-26 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback