God afton!

Idag har jag och Maja varit hemma hos Stina och co tillsammans med Emelie och Johanna. Vi har hängt där hela dagen, powerwalkat, tjejsnackat och blivit bjudna på lunch. En riktig lyxdag! Sen ikväll gjorde jag min supersallad och efter att Maja somnat tjatade jag till mig en massage (okej, jag behövde inte tjata, bara fråga lite snällt ☺️). Såååå skönt för mina ömma muskler! Körde dessutom ett stretchpass i eftermiddags och använde en Loka Crush-flaska som foamroller. Är ganska ny på det här med foamroller men googlade och testade mig fram. Kändes asbra (även om det gjorde skitont hehe) för min rumpa och ben som är fasligt ömma efter gårdagens massiva benpass.










Maja hjälpte till med stretchen som ni ser 😄

Gårdagens benpass! Var helt död efteråt!! Idag har jag haft vilodag och imorrn ska jag försöka klara 5 km på under 25 minuter med barnvagnen. Det går väldigt mycket segare än jag någonsin kunnat ana med det men sista april vill jag klara det!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Lycka till med utmaningen. Hoppas du klarar den!

Svar: Tack snälla du! Jag klarade det!! 😃😃
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback