Bra helg!

Men gissa om jag var på härligaste AWn med Iverhedskan igår?! Deeet Var jag minsann. Började med att dela på en rödvinsflarra till en magiskt god pizza på Basilico. Strosade sen vidare för bira på pub19 och sist en tur till O'Connors. Kom inte hemcyklandes förrän vid 02.30 och somnade då som en stock. Som av en händelse hade även Maja bestämt sig för att sova som en stock och vaknade således inte under hela natten utan vaknade först klockan 7! Då tog Tommy henne och jag somnade om och drog mig i sängen till närmare 10. Sen har vi mest slöat här hemma innan vi på eftermiddagen gick ut och gungade med Maja. Sen tog Tommy en löprunda och jag gick en promenad med Maja i vagnen. Sen fixade vi oss och gick hem till Anton och Julia dit också Sanna och Markus kom! Så blev vi bjudna på supermiddag, efterrätt och så blev det spel! Bra kväll!! Nu har vi just kommit hem och Tommy försöker söva Maja igen eftersom hon vaknade när vi skulle gå hem. I övrigt var våra kids så snälla och sov mestadels ikväll. Sådana kvällar känns det verkligen oavancerat att ha barn. Men också rätt härligt att umgås med andra barnfamiljer, man vet liksom vad det handlar om hehe
Äh, nu ska vi snart sova, om bara Majsan vill somna. 
Natti!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback