Yesterday!

Vi hann inte med allt igår hehe men de inplanerade promenaderna blev av (blev nog en 15 km direkt in på promenadkontot hehe) och vi lagade god mat tills Tommy kom hem och tände ljus och plockade iordning. Vi sov också någon timme innan promenad nr 2. Idag är vi lite slöa och vi ligger fortfarande i soffan framför Nyhetsmorgon. Planen för dagen är att baka minicupcakes till dopet och ev lite mer Minipajer med nutella och blåbär! 

Men gissa vad min lilla tjej började dagen med?? Hon vände sig från mage till rygg! Givetvis stod jag vänd åt ett annat håll just när det hände så jag missade det. Men ändå! Hon börjar verkligen bli stora tjejen nu!! (Förresten så gick 4,5-månaderkontrollen bra i måndags. Hon ligger strax under 6-kilosgränsen och är 61.5 cm lång och stark och sugen på att stå eller sitta, MVG till Maja!).






Nuuuu ska jag ta mig upp ur soffan! Vi ska ju både hinna baka och städa idag och när T kommer hem ska jag sticka ner till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback