Vääääldigt lyckligt lottad tjej!

Gissa vad som hände idag? Min älskade kille kom hem med två fredagspresenter till mig! Ett par vinterskor/kängor och en jättefin tröja från Esprit! Gud alltså, jag blev så glad och smickrad och kände mig så bortskämd ❤️️ Jag hade redan lagt bort tanken på nya skor i höst/vinter trots att de jag har är trasiga i sulan, eftersom ekonomin är lite tight nu när jag är mammaledig och vi inte vill lägga pengar på onödiga saker. Ja så ni fattar ju, den här fredag är ännu mer en superfredag nu! Dessutom fick jag till ett asbra pass på gymmet idag! Tog god tid på mig och körde håååårt!

Jag är så glad❤️️





 

Kommentarer
Postat av: Anso

Supersnygga skor!! Han kan han, hade du kollat på dem el lyckades han helt själv? Kraam

Svar: Taaack! Nej Gud nej! Helt oväntat bara! Jag kollar ju typ aldrig på kläder längre. Men han är duktig på mode och kläder. Det var väl det som gjorde mig så glad, blev liksom så himla överraskad! Har inte ens alls snackat om skor liksom. Även om grejerna kommer från samma kassa om jag eller han köper så är det så himla fint att få som present för då tar man emot för att det är en present och man slipper dåligt samvete och allt det där :) kram kram
La-La Land

2014-10-03 @ 21:09:50
Postat av: Sigrid

Jättefina, både skorna och tröjan! Ha nu en fin helg <3

Svar: Tack fina du!! Detsamma :) :) kram
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback