Motivationssvacka?

Åh har haft så segt att ta mig till gymmet i veckan. Lite motivationssvacka liksom. Är så ofantligt trött på mina extrakilon men orkar samtidigt inte göra något åt det. Vet ju att det kräver portionskontroll på vardagarna och bort med godsaker på helgen. Och inget mer bak om jag inte fixar att inte provsmaka. Men jag är helt enkelt inte motiverad. Just nu äter jag bra i vanlig ordning på vardagarna men äter ju väldigt mycket. Och det är så jäkla soft för jag har ju mer energi till både bebismys, aktiviteter och träning. Har ju alltid ätit mycket men så har jag ju inte direkt försökt minska i vikt på många år nu utan ätit för att ha energi och kunna träna hårt. Hatar kaloriunderskott för det suger och man har inte samma energi men samtidigt hatar jag träning och ffa löpning med dessa extrakilon som en jobbig ryggsäck. Och det sliter ju onödigt mycket på mina leder med. Ah well. Slutklagat för idag! Man får inte klaga på sånt man inte gör nåt åt hehe lite längre fram kommer jag ta tag i det... Jag blir iaf starkare, för jag kämpar på braaaaa med träningen! Heja mig! 






Kommentarer
Postat av: Sara

Du är skitduktig! Kom ihåg det! 😘❤️

Svar: 😘😘
La-La Land

2014-10-08 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback