Vår lilla bustjej

Det har varit en riktig pisshelg, verkligen. Hormonerna har pressat mig till sammanbrott och ilska och tusentals tårar har fallit. Men på grund av en underbart stöttande älskling och ett längre snack med honom igår samt en heldag med världens finaste tjejer, pyssel och mat igår så mår jag idag bättre än på länge. Var hos BM idag och alla värden såg bara bra ut, både järn och blodsocker och blodtryck. Och lilltjejen växer så det knakar. Inte undra på att det har känts ganska mycket tyngre sista veckan. Hon har redan lagt sig med huvudet ner och ligger på högersidan vilket vi redan listat ut. BM trodde inte hon skulle vända sig något mer nu utan att hon liksom lagt sig tillrätta. 

Har firat att besöket hos BM gick fint med lite naturgodis och bokläsning i soffan. Väldigt glad och lättad! 

Medan jag pysslade med tjejerna igår så befann sig Tommy på taket utanför fönstret. Ni kan säkert gissa er till hjärtat i halsgropen-känslan som infann sig varje gång jag tittade ut och han stod och balanserade... Crazy, loving man. 


Kommentarer
Postat av: Jen

Lät rätt tungt med alla dessa hormoner :/ men bra med en fantastisk pojkvän mitt i allt iallafall.. och vilket fint hus!

Svar: Det är Stina och Jerkers uthus som vi såg från fönstret i det riktiga huset :)
La-La Land

2014-05-05 @ 22:25:55
Postat av: Sigrid

Bra att det gick att vända alla jobbiga känslor till en må bra-känsla ändå vännen <3 Kram!

Svar: Ja jätteskönt :) Det är väl sådär det är, allt förstärks också iom alla hormoner. Kram på dig
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback