Valborg!

Hade en superfin Valborg! Tommy hämtade mig på jobbet vid ett och efter ett snabbstopp på Gränby åkte vi hem och slappade lite i soffan och jag sov en stund. Sen gjorde vi oss fina och plockade ihop grejerna och tog bilen ut till Martin och Jennie och Alba och sen kom också Andreas, Annso och Linnea. Kvällen sependerades åt grill n chill. Massa snack och en helmysig kväll! Väglaget var halvkul att köra hem i med all snö men det gick fint, vi har ju fortfarande våra allrounddäck. 












Imorse när vi vaknade kändes det inte lockande att gå upp så det blev låååång sovmorgon och sen ett besök på ica för handling av frulle och nu har vi nyss ätit brunch.



Som vanligt var vi sugna på helt olika saker till frulle! 

Nu kollar vi (läs:Tommy) på Dodgeball och jag slappar i soffan bredvid. Underbart att vara ledig såhär mitt i veckan! Hoppas ni har en fin första maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback