Tjockis

Oh My god vad tjock och stor jag känner mig idag, sådär riktigt uppblåst! Vilket jag iofs är hehe men vissa dagar känner jag mig klumpigare än andra och har mer ont än andra. Hittade nog rätt muskler igår på yogan med för jag känner av det idag :) Kan vara att det är lite mycket på jobbet nu med, helt ny grön tjej att lära upp samtidigt som vi har gemensamma kundbesök samtidigt som jag har lösa trådar att avsluta och styra med innan jag slutar. 

Imorrn åker vi till Värmland och hälsar på bästa mormor och morfar! Och Tommys familj och sådär med såklart! 

Köpte en mango igår som jag sparade tills idag. Detta ledde till att jag har dagdrömt om mangon hela dagen nästan haha så det fick bli massa smoothie och mango till middag, börjat läsa i ny bok (lyxade med 4 nya pocket idag efter jobbet! Stod och valde och valde och valde, mys! Akademibokhandeln har ta 4 betala för 3) och en tupplur på drygt 1 timme efter jobbet. Sen gjorde jag faktiskt mat till älsk tills han kom hem. Och ett krya på dig-kort till mormor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback