This Morning

Det är ju röd dag vilket innebar att jag och älsk fick sovmorgon tillsammans min alldeles första lediga dag. Sen åt vi frukost i soffan och myste lite innan han åkte till jobbet och jag satte igång med tvätten. Sen så har jag bäddat och sprungit upp och ned till tvättstugan plus pratat med kära syster i Australien! Åh, ibland längtar msn tillbaka något alldeles enormt, vilken fantastisk resa det var!












Nu sitter jag här och har just druckit smoothie och tänkte ta en cykeltur bort mot Liberobäck. Ryktet säger nämligen att de byggt ett utomhusgym där som jag känner att jag måste spana in och kanske testa lite :) För övrigt har jag läst i Olga Rönnbäcks bok, Träning för nyblivna kammar, som jag fick av älskling i julklapp. Skadar ju inte att börja förbereda sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback