Söndag kväll!

Dagen har ju då bestått av bullbak och sen efter det tog vi en cykeltur på mannens initiativ. Cyklade mot Berthåga och över Flogsta/Ekeby tillbaka och det var superskönt och innan regnet kom. Sen lagade jag massa köttbullar, gjorde 4 matlådor plus att vi åt middag. Har börjat kolla på Game of thrones. Alla säger verkligen att det är så bra, men jag vet inte jag. Har sett två avsnitt men känner mig ännu definitivt inte beroende hehe. Har iaf bullfikat till Game of Thrones och nu har jag nyss gjort ett mors dagskort och har landat i soffan. Har prickat av allt på att göra-listan och varken utbrott eller tårar på hela dagen. Bra dag! Resten av kvällen blir i soffan framför hockeyn. Men mest för att vara nära älsk, jag själv kommer nog läsa i min bok medan jag ligger här i soffan. 

Igår när vi var på Gränby hämtade vi ut en gratis body på Kappahl som Tommy valde. Och så köpte vi en klänning och en liten mössa som vi valde tillsammans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback