Oväntad dag

Hat ju varit lite svullen på senaste, i benen och sådär så imorse tänkte jag att det var bäst att kolla blodtrycket. Så jag bad en ssk på jobbet imorse. Det visade sig vara väldigt högt och hon ville jag skulle ta kontakt med min barnmorska så då gjorde jag så och fick en tid där direkt för att kolla trycket igen. Och då låg det lite lägre men ändå i gränsfallet så vi måste hålla ordentlig koll på det och jag har en ny tid på tisdag och sen får vi se. Min plan är att stressa ner och ta det väldigt väldigt lugnt i helgen och hoppas på en förbättring till veckan! Snälla snälla, låt mig slippa få havsndeskapsflrgiftning eller något annat tok.

Ja, en liten tokig dag efter en sömnlös natt. Blir nog en tidig kväll ikväll!

Tjipp


Syrener på väg till ett hembesök!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, verkligen dags att stressa ner! När slutar du jobbet? Ta hand om dig ordentligt och jag håller såklart tummar för att trycket går ner! Kramar 💕

Svar: Tack snälla du 💕 Att det ska vara så svårt, det här ned att stressa ner. Har bett om flexledigt nästa fredag och isf är min sista dag på onsdag, alltså om mindre än en vecka. Känns otroligt bra att slippa jobbstressen :) kramar
La-La Land

2014-05-22 @ 20:08:00
Postat av: Sara

Det låter bra! Sluta jobba och börja vila! Du och skrutten behöver det ☺️💕

2014-05-23 @ 08:10:22
Postat av: Sigrid

Bra råd från Sara! Det är nog bara vila du behöver så går trycket ner ska du se. Kramar! ❤

Svar: Tack finis! Det hoppas vi på :) kram till dig 💕
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback