Love

Idag när jag kom hem från jobbet stod en bukett med 10 stora vackra röda rosor och väntade på mig tillsammans med ett egengjort kort från min älskling. Med den finaste morsdagshälsningen i. Hur underbart glad och lycklig blev jag då?! ❤️️

Har påbörjat sista veckan på jobbet, bara tisdag och halva onsdag kvar nu, ska bli skitskönt att kunna vila mer även om jag är rädd för att jag ska bli lite knäpp av att strosa runt hemma själv. Tur jag känner lite mer folk som är barn och gravidlediga iaf.

Ett par bilder från gårdagens balkongmiddag som T lagade åt oss:



 
Och så rn bild från imorse, lugn och skön morgon med efterlängtad gofrulle och Willy Clay Band och cykla till jobbet utan jacka. Sicken sommarlyx va!

Imorgon ska vi till barnmorskan igen. Känns skönt att kolla upp alla värden igen. Håll tummarna för att blodtrycket har gått ner! :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Härliga bilder och vilken toppenkarl du har! :-) Håller tummarna för gott besked hos barnmorskan. Kram!

Svar: Tack så mycket finis! Jaaa visst har jag :) Hoppas ni mår gott nu när ni är hemma igen! Kramar
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback