Hello!

Tisdag och gymdag har det blivit de senaste veckorna! Först jobbade jag en onödigt lång dag mellan 7-17 och sen bar det sv till gymmet för ett 80 minuters pass. Först plusbaserade cykelintervaller i 8 km dom uppvärmning och sen olika styrkeövningar för axlar, rygg, rumpa, ja baksidan helt enkelt. Kände mig pigg idag och inte ont någonstans! Dessutom cyklade jag till ett av mina hembesök idag helt utan smärta. Känns toppen med de här mellandagarna när kroppen hänger med! Dock har jag dragit på mig rejäla kankles hehe alltså mina vrister är sååå svällda så det är galet! Men men. Förresten, om någon har tips på vad man kan göra åt det utom stt typ dricka mycket vatten under dagarna, röra på sig och undvika för mycket salt och sånt så tar jag gärna emot tips!! Och stödstrumpor har jag haft varje dag sedan vecka 14 redan. 


Imorgon står hjälpmedelsmässa på schemat hela dagen med bästa kollegorna! Blir nog rn finfin dag känner jag på mig och sen gravidyoga med Emelie på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra dag! Härligt! Har hört att tåhävningar är bra för cirkulationen i benen. Men vet inte om det funkar... Kramar!!

Svar: Åh tack för tipset, då ska jag testa det :) Hade gått upp 3 kg på en vecka nu och misstänker att jag inte kan ha lagt på mig 3 kg fett och att barnet nog inte växt 3 kg senaste veckan heller hehe kram
La-La Land

2014-05-21 @ 12:07:03
Postat av: Sara

Ännu troligare är att du lagt på dig vätska. Man gör det allt mer i slutet, det rinner ofta av efter förlossningen med ;) Efterson du känner dig svullen i benen och att trycket är högt tyder oxå på att det är vätska du samlar på dig. Och inte enbart fett. Men ta det lugnt! Du är jättefin och din kropp bygger liv. Va snäll mot dig själv, vila och var stolt! Kramar 💕

Svar: Haha ja absolut vätska i kroppen som gett mig cankles, du vet när vader och anklar går ihop (calves+ankles) så man liksom inte får någon ankel bara en tjock stock :D Nej orimliga mängder fett borde jag inte ha fått med tanke på min kosthållning :)
Tack fina du, jag ska absolut ta det lugnt! Ser sååå fram emot att ses nästa helg, hoppas på fiiiinväder likt det vi har idag! Kramar
La-La Land

2014-05-23 @ 08:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback