Hej hopp

Sådär ja! Har varit på stan en sväng men hittade inte direkt det jag skulle ha. Skulle ha färg till galgarna som jag ska måla så de passar i lillans rum men blev osäker på vilken typ av färg jag skulle välja osv. Sen blev det ett pass på gymmet som faktiskt gi K väldigt bra! Värmde upp med 20 min cykel vilket tvärtemot vad jag trodde gick väldigt bra! För att cykla på vanliga cykeln går ju inte alls lika bra :/ Anyway! Sen blev det olika styrkeövningar för baksidan och höftlyft och en skön stretch på det! 

Nu sitter jag i soffan och unnar mig en favoritsmoothie på kvarg, mjölk, banan, jordnötssmör, frysta jordgubbar och hallon. Very Yummy for the tummy! 

Ska snart fixa till mig för kvällens dejt med Jen men först vila lite så jag är pigg ikväll!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback