Gravidyoga

Första gravidyogapasset ikväll. Lite läskigt och nytt men väldigt härligt och skönt och välbehövligt. Hade sällskap dit av fina Emelie och det är alltid så kul när man kan mixa social samvaro med träning. Såklart man inte pratar under passet men ni vet, innan och efter och man delar upplevelsen med någon och kan snacka om det. Det kommer vara mellan 17.30-19 under 6 onsdagar framöver och sista gången får partnern också vara med så jag har förberett Tommy på det. Hoppas han vill hänga på då! Idag pratade hon iaf om målbilder och det var det jag nog mest tig med mig från passet, plus ett par bra och avstressande poser.

Tommy kom hem från jobbet samtidigt som jag från yogan och kvällen har spenderats i soffan med bra musik, bär-smoothie och en bok bredvid älsk som kollat på TVn utan ljud. Fin onsdag.

Nattinatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt det låter med yoga. Blir säkert sex härliga onsdagkvällar framöver. Ps. Jag borde också testa yoga!! Nångång...

Svar: Ja det var Inter fel. Kanske inte vad jag skulle välja om jag inte var gravid, är tyvärr alldeles för rastlös för den typen av aktiviteter. Men just nu är det perfekt :) kram på dig
La-La Land

2014-05-08 @ 07:26:01
Postat av: Sigrid

Haha, och som vanligt glömde jag fylla i mitt namn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback