En superdag!

Har haft en superdag idag! Bra halv jobbdag som flöt på fint, hejdå-krama kollegorna och bjuda på cupcakes. Sen ner till stan och mötte Stina för mysig lunch på Broströms, jag åt min favoritmacka med kyckling/pesto och sen en sväng på stan med henne. Sen vidare och mötte upp Emelie för en lyxfika med supergod Oreo-kaka och te innan yogan. Och så fick jag en superfin present av Emelie eftersom det var min sista jobbdag och vi från och med nu är lediga tillsammans några veckor innan våra små solstrålar kommer till världen. En fotcreme från bodyshop var det och den är ljuvlig, älskar bodyshops grejer! Har redan invigt den med Tommys hjälp och alltså har jag fått avsluta finaste dagen på länge med soffhäng och fotmasssge av pojkvän. Livet ❤️️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback