Duktig pigg tjej

Tänk vad olika man kan må från dag till dag. Helt otroligt egentligen! Ens dagen galet nere, nästa dag otroligt glad och lycklig. Har så mycket att vara tacksam för i mitt fina liv. Mina vänner, min familj och min stora kärlek. Och det lilla livet i magen. 

Idag slutade jag tidigt för jag började tidigt! När jag slutade stack jag till gymmet och fick till ett jättebra pass! Idag funkade det med crosstrainer så det fick bli uppvärmningen. Sen ett styrkepass med enskilda styrkeövningar samt 2 cirklar med 3 övningar var. Och så yogainspirerad stretch som avslut! Sen blev det handling innan jag hämtade upp T och vi åkte hem och han städade och jag lagade baconlindad kycklingfilé med klyftpotatis. Har just ätit och ska kolla på ett avsnitt navy cis innan sängläge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback