Älskade mormor

Mormor ramlade igår kväll och ligger på sjukhus. Det är så himla himla jobbigt att bo långt bort när sånt händer. De är ju så otroligt viktiga för mig, min mormor och morfar. Kanske dubbelt så viktiga nu när mamma är borta. Jag och mormor rings flera gånger i veckan och hon är alltid så fin och säger så mycket peppande och fina saker som verkligen värmer rakt in i hjärtat. Och hon längtar så efter att få träffa vår lilla dotter. 
Vi åker hem till helgen för nu vill jag krama på mormor och be att hon ska krya på sig. Känns som en lång väntan till helgen men det är ju egentligen bara tre dagar som tur är. 

Ska ta och lägga mig snart för ju mer utvilad jag är, desto mer kan jag kontrollera känsosvallningarna och tårarna som så gärna vill komma. 

Natti 

Jag och världens bästa mormor och morfar ❤️️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback