Sunday Funday!

Har varit ännu en lugn dag för familjen Alexandersson/Jonasson. Jag hade Maja 04 och 07 och sen tog Tommy över vid 9 så jag dov några timmar. Sen har vi mest myst i soffan och för en liten stund sen tog vi en liten promenad. Det blev bara en kortis för lillan hann bli hungrig och klockan närmade sig matdaga. Skönt att komma ut som alltid ändå!

Formcheck. (Tacka vet jag hög midja på brallor hehe)  Längtar efter att få börja träna och komma tillbaka i form! Är Dick evigt glad över att det mesta överflödiga var vatten som släppte redan första veckan! Ska börja förbereda för träning genom andningsövningar ur Olga Rönnblads bok, träning för nyblivna mammor. Knipövningar har jag gjort genom hela grav och fortsatte direkt när jag låg på uppvaket så det är en bra grund. Börja från grunden och jobba sig uppåt, så får det bli! Och ingen stress, nu ska jag njuta av att bara vara mamma till världens finaste lilla tjej💕

Hej hej säger Maja! Redo för promenad förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback