No excuses

Hej hopp!
Måndag och ny vecka! Inledde med mysmorgon med mannen dom inte börjar förrän 9.30. Sen stack jag ut på en cykeltur och på vägen stannade jag vid en parkbänk och körde ett träningspass. Med fokus baksida i vanlig ordning. Hade med mig min yogamatta så jag kunde avsluta med höftlyft och stretch i solen. Det var grymt härligt. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen slänga ihop en grekisk sallad innan jag ska bege mig till vårdcentralen för en blodtryckskontroll och läkarbesök för händerna. 

Hoppas ni får en fin måndag!
Over and out!




Kommentarer
Postat av: Sara

Skön måndag! Bättre än min... Noah fick öroninflammation inatt så jag fick väl ihop ett par timmars sömn totalt.
Det var hur som helst jättemysigt igår!! Tack för det! Lycka till hos bm och doktorn nu! Kramar!!

Svar: Åh men stackarn. Hur mycket sjuk ska man behöva vara? Och vilken tuff natt det låter som, svårt att köra fullmånetricket på den ;) Hoppas han blir snabbt bättre av medicinen iaf!
Taack!! Kramar
La-La Land

2014-06-02 @ 14:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback