Kvällen!

Promenerade hela vägen till MIO idag!! Det är alltså 5 km och tog bara knappt en timme. Superhäftigt att kunna promenera igen utan kramp. Sen att det känns i bäckenet nu är f annan historia. Räknar kallt med att de försvunnit tills imorgon :)

Storhandlade sen på Willys i vanlig ordning. Sen gjorde jag min goda potatissallad som jag inte gjort på typ 2 år och den var precis lika god som jag minns den! Sen har vi tittat på sällskapsresan när de är på Gran Canaria (nostalgia) och jag har fått fotmasssge med bästa bodyshop-fotcremen plus att vi bokat och betslat för sommarens weeping willows/winnerbäck-spelning. Whoop whoop, bra kväll! Och fredag imorrn minsann!





Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså så bra dagar! Både utegymmet och promenaden! Och Winnerbäck!! Det blir så mysigt 💕😘

Svar: Jaaa eller hur! Toppendagar har det varit :) Så glad att kroppen börjar anpassa sig lite till att slippa stressa som jag gjorde på jobbet och nu verkar vilja samarbeta mer!
Jaa Winnerbäck blir grymt, kul kväll att se fram emot! 💕
La-La Land

2014-06-06 @ 11:27:48
Postat av: jen

Åh Winnerbäck live på sommaren, fab!!!

Svar: Jaaa, väldigt nostalgiskt framför allt! Har inte sett honom på många år!
La-La Land

2014-06-06 @ 11:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback