Hemgång?

Vågar knappt uttala det ifall det inte blir så då men planen är att vi åker hem till Uppsala imorrn. Det bestämdes redan i tisdags men ni vet hur man är, vågar inte ropa hej förrän man är över ån. Vår lilla tjej fortsätter att växa och öka i vikt och idag klev vi över 2 kg-strecket och imorgon gissar jag att hon är tillbaka uppe på födelsevikten! Vi kämpar på med amningen, jag och Maja och (peppar peppar) igår och idag har det gått riktigt bra när vi tagit hjälp av en amningsnapp. Sååå glad över det för vi hoppas ju att sonden ska slippa bli så långvarig. Med mitt blodtryck är det sådär men vid 10 ska jag träffa läkaren och göra upp en uppföljningsplan för när jag kommer tillbaka till Uppis.

Sitter vid frukostbordet och tittar på de två viktigaste personerna i mitt liv när de sover här bredvid. Själv har jag redan hunnit med amning och pumpning och läkarbesök! 

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid dem ❤️️

Hoppas ni har en fin vecka!!





Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter så bra! Och du är så fin 😘 Jag använde amningsnapp med båda mina barn i ett par månader, super!! Kramar!!

Svar: Tack fina du!! 💕 Jaaa himlans bra grej! Vi ses imorgon, kraaam 😘
La-La Land

2014-06-26 @ 13:17:21
Postat av: Sigrid

Håller tummarna för att ni får komma hem snart! Och vad jättefina ni är! <3

Svar: 😘
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback