Hello!

Blev en runda på utomhusgymmet. Skönt för det var inte alls mycket folk så det gick fint att träna ostört! Hann precis träna klart och börja cykla hemåt innan det började regna med, tur! Sitter just nu och äter lite grekisk sallad medan jag har potatis som kokar på spisen. Tänkte nämligen göra hemmagjord potatissallad ikväll när vi storhandlat. Bra mat som jag kan göra mkt av och ha som Lunch imorrn med.

När jag ätit klart ska jag gå en promenad och möta Tommy innan storhandlingen. Länge sedan jag vågade gå nåt längre nu pga kramperna jag får under revbenen på Hö sida men idag tänkte jag ge det ett försök igen. Om det inte funkar får jag sätta mig ner och vänta på att Tommy plockar upp mig med bilen helt enkelt hehe






Kommentarer
Postat av: Sigrid

Härligt med utegym, att kunna styrketräna på sommaren utan att behöva stänga in sig i ett kvavt, mörkt gym. :D Hoppas du får en fin fredag vännen!

Svar: Jaaa eller hur! Får alltid då dåligt samvete när jag står inne på gymmet när det är riktigt bra väder. Så så är det ett topp-alternativ :) Detsamma!! Kram
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback