Det godaste jag vet!

En av de stora tjusningarna med sommaren är alla färska bär. Alltså jag Älskar verkligen färska bär och högst upp på listan ligger biggaråer, svenska jordgubbar, svenska blåbär och hallon. Idag fick svenska jordgummar och gudomliga biggaråer och en klase vindruvor bli mitt eftermiddagssnack i väntan på att jag ska styra upp middag till kvällen. (Vindrutorna kom med mest för att de bara kostade 10 kr för ett halvkilo haha Gillar vindruvor mycket med men iiiiinget går upp emot de andra bären, i tell you). Ikväll ska jag laga köttbullar tänkte jag :) och lite fullkornspasta och sallad till det!

Ska väl tjata lite om läkarbesöket med hehe Händerna gör de inget åt, ska undvika att överanstränga dem. Blodtrycket var lite lägre i undertryck (=braaaa) men också högre i övertryck (=mindre bra) 145/85. Men inget protein i urinet vilket är toppenbra! Nu ska jag gå och posta ett brev och köpa lite jord så jag kan plantera de fina jordgubbsplantorna vi fick sv Stina igår!

Tjipp!


Titta vilken cool bok jag hittade på Designtorget  (heter det väl). En sån vill jag ha när bebis kommer, då kan alla gäster skriva några ord om vårt lilla hjärta och hur de känner hennes föräldrar osv! För övrigt, i samma lilla galleria som Designtorget ligger världens finaste lilla barnklädesbutik, hanazacka (hmm stavas det så?) Det är mest se men inte röra för det är ekologiska fina små kläder och de säljer många lika märken som syrran gör i sin webshop baby goes retro och jag köper ju såklart hellre av henne när vi ska unna oss något fint. Men det är ljuvligt att gå runt och titta därinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback