Äntligen hemma!

Vi är hemma! Efter många om och men (taxin från Gävle var en timme sen. Vårt bilbatteri hade dött så Tommy fick med Tompas hjälp åka och köpa ett nytt medan jag och Maja var på Neo och blev inskrivna) så kom vi hem igår eftermiddag! Underbart underbart❤️️ Dessutom möttes vi av en hel drös presenter inklusive jättefina minikläder, babynest och dekoration av Majas säng. Åh Gud, blev sååå glada! Vi har så fantastiska vänner❤️️ Plus att Sara och Tompa hållit koll på lägenheten och rensat kylen åt oss och hållit balkongen levande och jättefin. Vad gjorde man utan sina vänner alltså? Känner mig så lyckligt lottad att vi har så mycket fina vänner omkring oss!! 

Hade tacokväll igår och soffmys vi tre. Och så fick vi ett litet besök av Sara, Tompa, Noah och Tuva, supermysigt såklart!

Inattfick jag sova mellan 02 och 10 med bara ett upphopp för amning. Snällaste snällaste pojkvän❤️️ Nu har han gått och lagt sig så jag har ammat och sondat Majis och nu ligger hon och sussar på mitt bröst, hud mot hud. När Tommy vaknar får en av oss springa ner till Ica och köpa frulle. Magen kurrar efter amning och bara ett äpple i magen. 
Tror Maja tycker om att ha kommit hem, det känns så. 
Livet❤️️

Ha en fin lördag!






Kommentarer
Postat av: Sara

Så härligt att äntligen få träffa er alla 3! Fortsätt njuta av varandra nu! Det var verkligen inget att se efter lägenheten! Det är ni som gjort det tunga jobbet den senaste tiden. Vi bara finns här för er! Många kramar 💕

Svar: Jaaa det var jättemysigt att ni kom förbi i fredags! Får ses en längre stund snart igen, när ni kommer hem från landet om inte annat! 💕💕 jo, det var jättemycket. Helt underbart att slippa tänka å allt sånt praktiskt när vi hade så mycket annat som pågick 💕 Ses snart igen! Kramar😘
La-La Land

2014-06-29 @ 09:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback