Whyyyyyy?

I eftermiddag har jag hängt på närakuten och försökt få ordning på min fot. Det började med lätt smärta igår när jag promenerade hem från jobbet, sen blev det värre och värre under idag. Fy fan, din jävla fotjävel. Kan knappt stödja på foten nu och satt och lipade på kontoret tidigare idag för att det gjorde så förbannat ont. Vila och alvedon sa närakuten vilket jag kunnat lista ut att de skulle säga. Faaaaaaan, vi har ju massa planer för helgen och imorrn kommer ju pappa med. Hoppas på ett mirakel under natten. 

Har iaf haft en riktig myskväll med älsk ikväll. Hemmagjorda burgare till middag och sen godis och film. Jag råkade visst sova endel med, trött efter dagens smärtor, men sånt kan man inte hjälpa. Det var mysigt ändå! 

Natti

Så fin frisyr! 


Kommentarer
Postat av: mariaMarinstridskraft

Usch för kroppar som inte gör som man vill :-(

Svar: Ja usch och fy :(
La-La Land

2014-02-14 @ 08:27:24
Postat av: Sigrid

Nejmen stackare! Krya på foten! <3

Svar: Tack finis! Hoppas på bättre tider imorgon när jag vaknar! Kraaam
La-La Land

Postat av: Maria

Eeee, blev nog lite fel med t9 på namnet på min kommentar.... Maria skulle det ju stå. Jäkla IPhone :-(

Svar: Haha misstänkte det :D
La-La Land

2014-02-14 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback