Finaste vänner!

Igår hade jag en extremt jävlig dag och när jag äntligen kom hem och innanför dörren föll jag ihop och lipade. Hade sagt att jag skulle med och träffa tjejerna ute hos Stina äntligen och efter att ha tackat nej så många gånger kände jag att jag behövde ta mig samman och följa med. Så det gjorde jag och världens snällaste Annso hämtade upp mig. Sen efter ett par timmar med fika, tjejsnack och pyssel med tjejerna så mådde jag så otroligt bra igen! Alltså jag har så extremt fina vänner i mitt liv!
Sen när jag kom hem hade världens bästa kille köpt en stor bukett vackra tulpaner för att muntra upp mig och var sådär kärleksfull och fin som bara han kan. 

Så imorse när jag vaknade så mådde jag som en liten prinsessa. Så lycklig över att ha så mycket fina och varma människor i mitt liv ❤️️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback