Bortskämd med kärlek!

Haft så fina dagar på sistone! Har så många fina omkring mig och till råga på allt så hänger kroppen med så fint också!

I onsdags var jag tex ute med jobbet. De hade ordnat överraskning för mig som fyller 30 (!) och Carina som fyller 60. Det visade sig vara bowling på stan följt av middag på stan! Såååå mysig och fin kväll! Hur fina kollegor/vänner kan man ha? :) 

Sen igår så var jag och tränade efter jobbet vilket gick superbra och kroppen kändes starkare än på länge och ffa så pumpade endorfinerna i kroppen!! Och när jag kom hem sen då! Då väntade världens finaste brev med 4 paket hela vägen från Australien! Så bortskämd är jag med så fina människor i mitt liv. 

Dessutom fick jag en sån fantastisk födelsedagspresent i förskott av min älskling ❤️️







Fick finaste halsbandet av syrran som verkligen inte gör sig rättvist på bild. Det är ännu finare i verkligheten!

Nu ska jag sticka till jobbet, underbara fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback