Usch

Fy vilken seg pissdag. Ni vet när man vaknar med den där känslan i magen av att man bara är ledsen och trött och vill gömma sig under täcket. Och så måste man ändå lufsa iväg till jobbet i vanlig ordning. Och varje gång någon säger nåt så vill man bara slå dem i ansiktet typ. Särskilt personer som bara säger puckade saker. Och man vill liksom bara vara i freeeeed.

Jaja nu är det kväll iaf ovh bara halva veckan kvar. Gymmade efter jobbet och passet gick över förväntan och efter drygt en timme av crosstrainer och styrka och stretch så var det dags att cykla hemåt. Väl hemma så hade Tommy förberett kvällsmat åt mig, kvarg med bär och frön (han vet att jag vill stt bären ska hinna Tina lite innan jag äter det). Snällt!

Så nu ligger jag nyduschad i soffan och mätt i magen och tänker att jag hoppas på en bättre dag imorrn. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback