Sovmorgon!

Shit alltså, gissa när jag och T vaknade idag?? Halv elva!!! Galet, har inte sovit så länge på år och dar. Jag vaknade ju givetvis flera ggr innan klockan var så mycket men jag orkade inte sträcka mig och kolla på klockan för jag trodde hon var sådär skittidigt som det alltid är för mig när jag vaknar i vanliga fall. 

Nu är iaf Tommy nere i tvättstugan och jag har diskat upp allt från gårdagens supermysiga och goda middag med fina T och S och deras snälla barn! Älskar sådana kvällar, när man bara äter gott och sitter och snackar med finaste sällskapet. Perfect evening med andra ord!

Dessutom körde vi lakritsprovning av lakritsen från vivamalaco som jag fick från buzzador. Den är god men vi var alla överrens om att både smak och konsistens var absolut bäst på havssaltsmaken. Chilli var den som smakade minst tydligt, den smakade nästan bara sötlakrits tyckte vi. Men gott var det med lite lakrits på maten! 

För övrigt såg menyn ut som då att det blev lite småplock innan maten, bl.a. Frökex och guacamole. Sen grekisk pyttipanna med fläskfilé och rödbetor bl.a. Samt Tzatsiki till. Och sen tobleronekladdkaka, färska jordgubbar och grädde till efterrätt.

Nu har jag landat i soffan och ligger och känner när lilla hjärtat har vaknat till och ligger och sparkar runt därinne! Och när Tommy kommer upp från tvättstugan ska vi äta en lång frulle och se en film. Perfekt mulet väder för det.









Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för en supermysig kväll!! Perfekt! Jag vaknade och halv 11, chockad 😳😊 Ha en mysig dag nu! Kramar 💕

Svar: Jamen det är ju galet! Hoppas ni med haft en mysig dag och att bion var bra! 💕 kramar
La-La Land

2014-04-06 @ 12:07:08
Postat av: Sigrid

Vilken toppenlördagkväll! Såg riktigt mysigt ut.

Svar: Jaaa verkligen :) Kraaam💕
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback