Smärta

Den där brännande smärtan som etsat sig fast på höger sida vid revbenen och bak i ryggen vägrar verkligen att ge med sig. Det är alldeles överjävligt när jag cyklar och hela vägen hem från jobbet grymtade jag av smärta och det kom faktiskt en tår med, fast jag försökte mitt bästa att hålla dem i schack. Höll på att bli knäpp innan jag äntligen kom hem och fick slänga mig på soffan. Känns bara så otroligt otroligt trist att cyklingen inte funkar längre. Jag har ju sett framför mig att jag ska kunna cykla till jobbet hela månaden dom jag har kvar. Men utsikterna för det ser inte så bra ut :/ faaaaan. Men viktigast av allt är ju att vår lilla tjej mår bra, mina krämpor är ju något så litet jämfört med det. Om hon visste vad hennes föräldrar längtar efter henne!

Började dagen med en stor smoothie och en supergod grape! Hade en klänning och kavaj och körde alltså kjolfredag i vanlig ordning.

Nu ska jag slappa en stund till på soffan med Plaza Kvinna innan jag ska styra upp lite tacos tills älsk kommer hem!






Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ajaj, lät inte kul med de smärtorna... Du är tapper och snaaart får ni träffa er lilla tjej! Hoppas det gör mindre ont idag och att ni får en fin helg. Kramar!

Svar: Tack finis! Hoppas du har en superhelg med! Kraaaam
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback