Lördag!!

Hej hopp! 
Medan min kära sambo jobbar helg så har jag ägnat dagen åt att först äta go-frulle med jordgubbar och keso. Sen tog jag bilen bort till Actic i Boländerna och brände av ett styrkepass där. Sen åkte jag vidare till Gränby och strosade i affärer och kolla på nya butiken med protein etc som öppnat. Slutligen storhandlade jag på Willys innan jag åkte hem. Tungt var det men det gick bra! Och en välfylld kyl är ju typ det bästa som finns haha Lite ledsen för att jag inte fixar cyklandet nu när det är så fint väder. Meeeen värre saker har hänt i världen! Nu ligger jag och klurar på om jag ska baka ett lass mini- cupcakes! Bara för att jag har lust med det! Den som lever får se! Hoppas ni har en fin helg :)

Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback