Livet

Borde varit en fin dag. Fint väder, fin pojkvän, träff med fin vän, mindre ont. Ändå har jag haft den jävla ångest/hopplös/sorgsen-känslan i kroppen ända sedan igår kväll. Känner mig så förbannat otacksam de dagar jag vaknar så. Jag vet ju att jag har så mycket fint att vara tacksam och lycklig över. Ändå låter jag destruktiviteten ta överhanden. Och hormonerna, de jävla hormonerna. 

Har iaf lagat chilli com Carne till 5 matlådor, druckit smoothie och läst i solen på balkongen. cyklat till stan och ätit jordgubbar med fina Jempa på en filt i Stadsparken och nu vilar jag i soffan. Snart kommer nog Tommy hem från jobbet och så var den här helgen över. Tackar Gud för att endast en kortvevka på jobbet ska genomlidas denna gång.

Over and out









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback