Hej hopp

Har haft en fin tisdag på det stora hela. Efter jobbet kom finaste Emelie på besök och det blev både bebisbabbel och kärlekssnack. Mysigt att prata om sånt med någon som är i samma sits en stund faktiskt! När hon gått hem så gjorde jag ett gäng energibollar (havregryn, boveteflingor, paranötter, kakao, kvarg, mjölk, solrosfrön, russin, torkade aprikoser, agavesirap och gojibär, rullade i sesamfrön) som jag tänkte ha som mellanmål på jobbet. Försöka byta ut lite frukt mot de kanske. Sen gjorde jag en tomat och fetaost-sås och fullkornspasta till kvällsmat och matlådor. Sen vid åtta kom Tommy hem! Nu har han ätit och sitter i soffan och äter godis, det var han värd efter 11 intensiva jobbtimmar. Själv försöker jag hålla mig borta från sovkerstinna saker på vardagarna. 

Snart dags att zzzzova. Huvudet har sprängt hela dagen och den här tjejen behöver verkligen sova!

Fika med Emelie!
Början till en pastasås!
Energibollarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback