Fin kväll!

Efter jobbet idag hoppade jag på cykeln i vanlig ordning och trampade ner till stan. Där mötte jag upp fina Eva och Karin för en AW på Magnussons. Sån himla härlig kväll med god mat och massa snack. Tycker så mycket om dem och det är alltid lika kul att ses! De har lovat att även vilja hänga med mig efter att lillan kommit hehe

Den här kvällen var precis vad jag behövde! Veeeery happy and Ready for bed.
Natti



Först gudomliga frukosten imorse som smakade sommar! Sen middagen som blev vegetariskt och var väldans gott och fräscht och sen en liten dessert med chokladbrownie dom var to die for! Såååå god och alldeles krämig och skitgoda nötter runtom, rekommenderas, både varmrätten och efterrätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback