Borde sova!

Borde sova för längesen! Helst innan halv tio. Men idag blev det sen middag till följd att att jag fixat ärenden efter jobbet plus att jag sen tvingade mig själv att prova lite kläder. Ingen rolig historia det inte :/ Blev iaf nya träningsbrallor, träningstopp, linne, leggings och underkläder.  Det var liksom slut behov, har ju växt ur allt och det är svårt att pressa ner mage och bröst i befintliga träningskläder. BHn ser ut att rymma minst en stor stjärt i varje kupa. Inte det minsta imponerad av den utvecklingen, men det är ju inte valbart har jag förstått!

Har iaf haft en mysigt kväll, efter att jag fick komma ner i varv i Tommys famn efter min hemska shoppingrunda. Nu ska jag försöka sova iaf! Natti!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback