Barnloppis!

Imorse efter frukosten (som för övrigt intogs med en filt virad runt kroppen och solen i ansiktet på balkongen) stack jag och T iväg till Storvreta församlingshem på barnloppis. De hade jättemycket fint och välbehållet och jättebilligt var det med! Vi hjälptes åt att välja ut lite olika bebiskläder till lillans första tid på jorden. Tommy valde Jeansgrejerna och jag körde mer på bomullsbodys som är lätta att knäppa och sköna mot huden. Men vi valde bara sånt som båda gillade! Kul och mysigt var det och nu har vi suttit här hemma och kollat outfits åt lilltjejen :)

I övrigt har jag planerat om alla plantor till större krukor och Tommy har städat lägenheten och så har vi tvättat! Nu ska jag styra ihop en sallad, såsen är redan klar och sen beger vi oss till Knivsta och bästa Anderas, Annso och Linnea för grill n chill kvällen till ära! Mysigt!



Alla kläder blev tillsammans 265 kronor, vilket kap va?! 


Jag har pysslat lite på kvällarna i veckan eftersom jag vilat från träningen. Blev påskägg till hela vår lilla familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback