Påväg

Sådär, då var man placerad i bilen och påväg mot Gbg! Har stoppat på systemet och på macken men nu så! Kickade igång min morgon med en PW mixat med jogg/löpning/sprints i höstmörkret. Jag är en fegis och att vara ute tidigt på morgonen (klockan 5) medan det ännu är mörkt och folktomt känns så himla läskigt och jobbigt :( Men jag tog på mig reflexvästen och gav mig ut och trotsade mina rädslor. Sprang bara på de upplysta gatorna i närheten av vårt hus vilket var lite tråkigt men det gick ju bra det med! Sen stretchade jag ordentligt innan duschen. Sen var jag pigg och glad och åkte med älsk i bilen till jobbet! Jag hade styrt fredagsfika dessutom. Braaaaa fredag helt enkelt.

Nu ska vi fortsätta på vår roadtrip! ❤️ 
Trevlig helg från oss!




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Men gud vad mysigt med en Göteborgsweekend! Vad har ni för planer? Nyfiken, haha. Trevlig helg fina ni!

Postat av: Anonym

Ja det är härligt! En av mina närmaste vänner bor dör så vi ska träffa henne :) Vi brukar åka till varann varannan gång så vi är i Gbg emellanåt, härlig stan med fina människor. Sen ska Tommy träffa sin bror imorrn med för han och hans tjej bor också i Gbg.

Ha en fin helg ni med! Kram

2013-09-27 @ 16:44:19
Postat av: jenny

Ha en toppenhelg nu! Hälsa Maria från mig! Många kramar! Jenny

2013-09-27 @ 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback