Hello saturday, how are you?

Hej hej på er!
Har spenderat min förmiddag åt att städa som en tok så det är skinande blankt här hemma! Alltid en så härlig känsla med nystädad lägenhet som doftar liljekonvalj (läs:allrent). Har också pratat en lång stund med fina syster i Australien som alltid orkar lyssna på lillasyster trots att hon bara gnäller emellanåt! Fina syster, om två månader ska vi ha härliga varma dagar tillsammans! 

Sen har jag pratat med mormor med. Finaste mormor som alltid ger så mycket kärlek och bryr sig om så mycket ❤️ Nästan allt jag brukade fråga mamma om kan jag fråga mormor om istället, kärlek, relationer, bilar, svåra beslut, vuxensaker, vänner, ja allt det där. Och hon avslutar alltid med att säga att hon vill att vi ska må bra, jag och Tommy. Och det betyder ju då himla himla mycket. Sånt är fint!

Nu tänkte jag kasta på mig lite träningskläder och sticka till gymmet. Det är fint väder ute, så jag står i valet och kvalet mellan gym eller promenad. Men tror bestämt det är dags för ett bröst/axelpass. Var hon naprapaten igår och det gick rätt bra, snart kan jag nog börja powerwalka och jogga igen, om jag sköter mig och stärker upp som jag ska! 

Over and out!

Ps Tommy jobbar extra idag, så jag överraskar honom med en nystädad lya när han kommer hem!
Har drömt mig bort lite idag. Verklighetsflykt kallas det väl också.


Kommentarer
Postat av: mats axelssn

Ta det lugnt med din höft.
sju stora o 1 kalv.
Gunnel o Mats leker med datorn

2013-09-15 @ 11:19:20
Postat av: Anonym

Det ska jag, det lovar jag Matsen :) Vad roligt med Norrland, grymma ni är! Vi kanske kommer hem till helgen, ringer dig och kollar vad du har för dig till helgen isf :) annars kommer jag första helgen i oktober! Kram

2013-09-15 @ 19:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback