Fin helg

Har haft en superfin helg hemma i skogarna. Mycket kvalitetstid med våra familjer och vänner. Familjemiddag i lördags som var jättemysig bland annat. Min älskling fyller år idag så det har blivit lite födelsedagsfirande ❤ 

Jag testade en kortare löprunda imorse. Häften höll jag jag kände ingen smärta alls!!! Det var en sån otrolig befrielse och det var löpning när den är som bäst. Lätt andning, eget tempo, ingen stress, hög luft, höstlöv som yrde och bara jag och skogen och ett par endorfinkickar längst med vägen. Skippade runkeeper och allt sånt men vet att rundan är drygt 5 km men viktigast av allt var att det var skönt och härligt och konditionen fanns där eftersom jag underhållt den med alla mina crosstrainerintervaller. 

Vi har haft godis och filmkväll ikväll. Såg en mysig ny rulle som heter Mud. Men nu ska vi sova!
Natti




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Fy fasen vad härligt med höften!!! Och ni verkar haft en toppenhelg :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback