Sista kvällen!

Sista dagen i Trinity Beach idag. Fint väder har vi haft! Och jag började dagen med ett löppass där jag blandade sprints, backintervaller och trappträning, spyjobbigt som sig bör. Sen när jag kom hem hade Tommy vaknat så vi åt frukost ihop och sen gick vi till gymmet. Jag körde ett överkroppspass. Sen efter dusch och fix tog vi bussen in till Cairns och åt lunch och gick i en massa affärer! Shoppade en hel del faktiskt, tyckte jag fick det eftersom jag inte direkt shoppat något än, så det var på tiden! Sån mysig dag! Ikväll har vi varit och käkat en skitgod middag. Innan middagen tog vi ett dopp i poolen, som blev till en ordentlig lek och bad-session med snorkel och allt. Helt ensamma var vi i den stora poolen och vi övade handstående och annat! Igår var vi på en annan restaurang och åt en skitgod middag då med. Vi har ju lagat egen mat sen vi kom hit men nu unnade vi oss lite riktigt fint ute-käk och vin!

Nu ska vi soooova snart. Lång dag imorgon som vi tänkte kicka igång led ett gympass på ett utomhusgym i närheten :) 

Natti!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback