Igår

Igår var vi vid ett vattenfall! Det var fint och kul! Promenerade genom Jungell dit. Såg en skitstor spindel på vägen. På eftermiddagen solade och badade vi och åt gott på vårt stamhak (Chicken cashew for me) och så gick jag iväg och tog en Thsimassage. Så jävla skönt att släppa på lite spänningar! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tänker på jobb och framtid emellanåt. Lämnade jobbet mitt i en strulig situation och omorganisation och tankarna är givetvis många, även om jag kopplar bort så gott det går

Igår kväll åt vi middag på stranden och sen spelade vi biljard, eller pool som det heter här. Jag vann två spel faktiskt efter lite tekniktips av mister T! Det var kul! Lyxade med Corona som grädde på moset för en lyckad kväll.









Strandbilden är från imorse. Körde backintervaller tills jag ville spy. Snabbt men intensivt pass, härlig start på dagen!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ser härligt ut med vattenfallet!! och den där känslan av att tänka på jobb när man är ledig, usch men later bra att du försöker styra bort tankarna iaf!

2013-11-07 @ 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback