Hejsan svejsan!

Hello från Thailand! Här skiner solen och vädret är perfekt. Allt hade varit lovely om det inte vore för att mister Ts mage krånglar. Han ligger här bredvid mig på stranden med magknip som kommer med jämna mellanrum och jag själv har roat mig lite med att träna rumpan med mitt gummiband plus lite plankan! Ligger i skuggan och tar det lugnt. Vi har en madrass, ett beachset, snorkelutrustnibg plus en boll att roa oss med, om Tommy blir frisk någon gång. Vi har troligtvis köpt på oss mer leksaker än någon av alla ungar här på ön hehe

Idag blir alltså en lugn dag. Jag har försökt få Tommy att gå till international medicalcebter för att kolla upp vad som är fel men det vill han inte. Så synd att dagarna går åt till sjukstuga tycker jag :/ Och jobbigt att se honom ha ont. Nåväl, han är vuxen och bestämmer såklart själv. Nu ska jag gå i och ta ett dopp iaf! Over and out!


Igår badade vi bubbelbad när vi kom hem från stranden, i vår jacuzzi på rummet. Det blev lite mer bubblor än tänkt bara hihi Vi kom överens om att vi hade lite spakväll minus ölen osv.. Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback