1 dag kvar, sen ses vi igen Sverige!

Hej fina ni! På söndag landar vi åter på svensk mark! Idag har syrran jobbat så jag och älsk har hängt på stranden och lekt i vågorna! Började dagen med att han surfade och jag joggade och promenerade på stranden. Sen efter en dusch gick vi in till Peregian och åt en aaaasgod frukost på mitt favvoställe Raw! Sen myste vi som sagt runt på stranden. 

Nu ska vi snart göra hemmagjord pizza! Med cola till! Det här ljuvliga livet alltså, Gud vad jag älskar tillvaron just nu och känner mig lyckligt lottad!! (Jag vet att jag tjatar, men ni vet hur man ibland bara vill skrika ut hur mycket man älskar livet för allt är bara såååå bra!? Så känns det! ) 

I eftermiddag har vi handlat en massa! Imorrn ska jag och T styra en trerätters eftersom det är vår sista kväll plus fira syrran som fyller år nästa vecka. Kommer bli en fin kväll, det känner jag redan på mig! Ska nog åka till vår favoritstrand imorrn på dagen och ha picknick med!! Lovely!

So Long









Kommentarer
Postat av: Syster

Fin ring!! ;-) Kram på er!! <3<3<3

2013-11-28 @ 12:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback