Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?

Har fått en obsession på Lana Del Reys låt 'Young and beautiful'. Den är helt fantastiskt fin. Så sen jag kom hem från mitt 2 timmars gymmaraton så har jag stått och kockat i köket och lyssnat på min nya favoritlåt på hög volym uppskattningsvis 100 ggr. Stackars grannar.
 
Dagen har varit en smula bättre än igår. Jag har druckit min favoritsmoothie Blueberry Slimmer och haft ett givande och roligt hembesök samt en trevlig lunch i solen. Försöker jobba på att få in en rutin på att tänka igenom dagen på kvällen och kolla på minst tre fina saker med dagen som gått. Idag har jag fler fina saker! Förutom ovan 3 nämnda så har vädret varit underbart, jag har känt mig fin i min syrenlila kjol, jag har pratat med kollegor om resan och varje fika/lunch har jag dagdrömt om den, jag brände av ett sånt jäkla bra pass på gymmet och nu ikväll har jag intagit en fantastiskt god kycklinggryta med min karl. Livet är la bra gött!
 
Tjipp
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback