Hej från en sur tjej

Jag fick inte det där jobbet jag sökte och var på intervju för. De sa att jag var så nära, att jag var val nummer två och att de gärna sett mig på platsen men att den andra personen hade mer erfarenhet. De sa att jag gjorde enriktigt bra intervju. Men vad spelar det för roll när man inte räcker ända fram. Hade de valt mig hade jag lagt ner min själ i det, för att göra ett så bra jobb jag någonsin kan.
 
Nåväl. Ingen idé att älta. men jag behöver kanske  inte säga att jag inte varit den gladaste lärkan i skogen idag. Första dagen på röda veckan med, inte bästa tajmingen direkt.
 
drog av ett skönt gympass efter jobbet. Körde ben och rumpa tills de skakade som två asplöv och jag knappt kunde ta mig framåt till fots. Sen körde jag ett magpass på det. Nu har jag nyss ätit bananplättar med jordgubbar och biggaråer till det. Ska ta en dusch strax.
 
Over and out.
 
Midsommar:
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet också att du hade gjort väldigt bra ifrån dig om du fått jobbet. men väldigt fina familjebilder! Ser ut som att ni hade en fin vecka :)

2013-06-24 @ 19:36:35
Postat av: Maria

Superfin i håret med flätorna =)

2013-06-25 @ 23:28:45
Postat av: Terese

Yes Jen, det var en fin vecka :)

Tack Maria! Enkel och bra sommarfrisyr som alltid funkar när man behöver fixa nåt fint snabbt :)

2013-06-26 @ 09:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback